جاهای دیدنی کیش همراه عکس و آدرس




کیش یکی از قطب های گردشگری ایران که همه ساله گردشگران زیادی را از اقساع نقاز ایران و جهان پذیرا می باشد . به طوری که بسیاری از فعالیت های آژانس های مسافرتی اختصاص به تور کیش دارد و افراد زیادی از این تور ارزان کیش استفاده میکنند.

اما یکی از راهنمایی های مناسبی که می توان به مسافران کیش نمود معرفی جاهای دیدنی کیش می باشد این جزیره از امکانات تفریحی بسیار خوبی برخوردار است که لذت سفر را برای شما چند برابر می کند همچنین کیش که قدمت تاریخی آن به زمان هخامنشیان و ساسانیان بر میگردد دارای جاهای تاریخی بسیار زیادی بوده که نشان از قدمت و سنت در این جزیره زیباست.

نیایش سیر سحر در نظر دارد تمامی جاهای دیدنی کیش با قیمت ,  آدرس و تلفن برای شما معرفی کند تا در هنگام سفر به کیش به راحتی بتوانید به آنها دسترسی پیدا کرده و از تمام لحظات سفر خود  نهایت لذت را ببرید.

جاهای دیدنی کیش در زمستان به دلیل مطبوع بودن هوا و داشتن آب و هوای خنک بسیار مورد توجه است و بسیاری ب دنبال کسب اطلاعات درباره جاهای دیدنی کیش در پاییز و زمستان می باشند .اگر شما هم قصد سفر به کیش یا خرید تور کیش را دارید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.تا در انتها با تمام جاهای لاکچری کیش همچنین جاهای دیدنی کیش با قیمت مناسب آشنا شوید.

دره پرتغالی ها

دره پرتغالی ها که به دلیل سکونت پرتغالی ها در این منطقه به این نام شناخته شده است , یکی از جاهای دیدنی کیش می باشد . دره پرتغالی که در شمال جزیره کیش واقع شده به دلیل سرازیر شدن آبهای سطحی در این منطقه بسیار سرسبز می باشد که دو تا از جاذبه های دیدنی کیش به نام درخت کهن سال انجیر معابد و مجموعه درختان سبز در این منطقه واقع شده است.

درخت کهن سال انجیر معابد که عمری تقریبا 500 تا 600 ساله دارد رشد و ظاهر عجیبی دارد که مورد توجه گردشگران کیش است این درخت به گونه ای رشد می کند که پس از رشد شاخه ها مجدد به سمت زمین برمیگردند و با فرورفتن در زمین به ریشه درخت می پیوندند و شاخه تبدیل به تنه درختی قطور می شودکه بیشتر در اب و هوای شرجی قابلیت رشد دارد.

مجموعه درخت سبز نیز دارای امکانات تفریحی رفاهی بسیار خوبی می باشد که امکان دورهمی و پیک نیک بسیار لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد .

پایاب کیش

یکی از جاذبه های گردشگری کیش که توجه بسیاری از گرشگران را به خود جلب می کند پایاب کیش می باشد. در واقع پایاب به مسیر ها و دهلیزهایی گفته می‌شود که شیب تندی دارند و در کنار دهانه چاه قنات قرار دارند. این قسمت توسط پله هایی به دهانه آب قنات متصل می شود و قدیم مردم به وسیله آن از درون چاه آب می آوردند.از پله آخر نوری به دورن آب می افتد که تماشای آن بسیار دلپذیر است.

پایاب کیش قدمتی 2000 ساله دارد که در طول سالیان گذشته توسط معماران و مهندسان ایرانی بازسازی شده است تا این پایاب زیبا امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری کیش تبدیل شود. همچنین از امکانات پایاب کیش می توان رستوران و چایخانه هایی با معماری قدیمی را نام برد که در دهه اخیر در آنجا افتتاح شده است . شما می توانید لحظات بسیار خوبی را در رستوران پایاب کیش به همره خانواه و دوستان سپری کنید.

 

آدرس پایاب کیش : کیش , میدان المپیک , بلوار المپیک , نزدیکی مجموعه درخت سبز

شماره تماس :07644425304

قلعه جنی کیش

قلعه جنی کیش یکی از قلعه های قدیمی و تاریخی کیش می باشد که امروزه جزوه جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی کیش محسوب می شود . این قلعه ظاهر متفاوتی با دیگر قلعه ها ندارد اما تاریخچه ای عجیب در این قلعه وجود دارد که آن را متمایز کرده است ساکنین آنجا معتقدند در دهه ۴۰ این قلعه , محل خدمت سربازان و پاسگاه محلی بوده است اما در آن زمان اتفاقات عجیبی می‌افتد که نشان می دهد جن ها در این قلعه سکونت دارند.

پس از کشته شدن چندین سرباز این قلعه به طور کامل تخلیه و از آن زمان به عنوان مکانی تاریخی و بدون استفاده رها شده است از آن زمان این قلعه به نام قلعه جنی کیش نام گذاری شده , ساکنین توصیه می کنند در هنگام شب به دیدن قلعه جنی نروید.

آدرس قلعه جنی کیش : کیش , جاده جهان , نرسیده به کشتی یونانی

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش که امروزه به یکی از جاهای دیدنی کیش تبدیل شده است دارای تاریخچه قدیمی می باشد , این کشتی عظیم الجثه که در یونان ساخته شده و متعلق به کشور انگلستان است در یکی از روزهای گرم تابستان به تاریخ ۴ مرداد ۱۳۴۵ در آب‌های خلیج فارس نزدیکی روستای باغو جزیره کیش از حرکت ایستاد و به اصطلاح به گل نشست این کشتی به گل نشسته یونانی پس از تلاش های بسیار به دلیل اشکالات فنی زیاد و وسیع همانجا ماند و سکنه و بار های آن خالی شدند.

این کشتی امروزه به مکان بسیار خوبی برای عکس برداری عکاسان تبدیل شده و منظره تماشایی را به خصوص در هنگام غروب آفتاب تقدیم مسافران کیش می کند.

توصیه می شود در سفر به کیش حتما از دیدن این کشتی زیبا و عظیم الجثه غافل نشوید .

آدرس : کیش , جنوب غربی جزیره , خیابان غروب , میدان غروب

شهر زیرزمینی کاریز کیش

همانطور که از نامش پیداست کاریز کیش شهر زیر زمینی که در مساحتی بالغ بر ده هزار متر مربع بنا نهاده شده است . شهر زیرزمینی کاریز کیش در عمق ۱۶ متری زمین ساخته شده اما باید بدانید ارتفاع کاریز تقریبا ۸ متر است و باقی ارتفاع آن مربوط به سقف پوشیده از صدف و مرجانهای قدیمی و نایاب می باشد پس برای دیدن این شهر زیرزمینی باید ۱۶ متر پایین تر از سطح زمین بروید.

وجود بازارهای صنایع دستی , رستوران های مدرن و سنتی , چایخانه , موزه , کافی شاپ و غیره در شهر زیرزمینی کایز کیش جذابیت آن را برای مسافران کیش بسیار افزایش داده است در این کاریز که هوای بسیار مطبوع و خنک دارد می توانید لحظات بسیار خوبی به همراه خانواده خود سپری کنید .

آدرس : کیش , بلوار میرمهنا، حد فاصل میدان المپیک و میدان فارور

شهر باستانی حریره کیش

قدمت شهر باستانی حریره کیش مربوط به ۸۰۰ سال پیش میباشد گرچه تعدادی از باستان‌شناسان معتقدند حریره مربوط به 1000 سال پیش است که سعدی شاعر بزرگ نیز در گلستان از ان یاد کرده است . این شهر تاریخی که یکی از جاذبه های گردشگری کیش می باشد که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند و می تواند در سفر کیش لحظات لذت بخشی را برای شما رقم بزند

خانه های اعیانی , بخش کارگاهی و حمام بنا نهاده شده در این مجموعه باستانی که توسط باستان شناسان شناسایی شده است بسیار جذاب و سرگرم کننده است و نشان از قدمت و اصالت آن دارد.

آدرس : کیش , میدان المپیک , میدان حریره , شهر باستانی حریره

خانه اعیانی کیش

در میان انواع جاذبه های گردشگری کیش که شامل پاساژها و مراکز خرید مدرن , بناهای تاریخی , تفریحات مهیج می‌شود. شاید کمتر کسی به خانه اعیانی کیش اشاره کرده و یا آن را معرفی کرده باشد. اما بد نیست در سفر به کیش از خانه اعیانی که دارای مساحت بسیار زیادی می باشد و به صورت خشتی و آجری ساخته شده و کاشی های ستاره ای در نمای آن به کار رفته است دیدن کنید . ظاهر این خانه چندان نشان می دهد که متعلق به یکی از ثروتمندان کیش بوده و قدمت آن به دوران ایلخانی می رسد . این بنای تاریخی در شهر باستانی حریره که بالاتر به آن اشاره کردیم بنا شده است

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش نیز یکی از مکانهای تاریخی این جزیره می باشد که جزو جاهای دیدنی کیش است که حتما باید به آن سر بزنید . خانه مردم شناسی بیشتر در راستای نمایش زندگی مردم بومی در حالی که روند زندگی در کیش به سمت مدرنیته میرود است که قدمت آن مربوط به تقریبا 20 سال پیش است و از سال 93 بازسازی شده و پذیرای گردشگران و مسافران کیش است .

قسمت های مختلف این خانه مثل مطبخ ( آشپزخانه ) , محل نگهداری خرما و ابزارهایی همچون ابزارالات ماهیگیری و وسایل پخت و پز که در این خانه قرار دارد, نشان از فرهنگ و زندگی مردم بومی کیش است.

آدرس : کیش , محله سفین قدیم , خانه مردم شناسی کیش

آب انبار دو قلو کیش (دو گنبد و پنج بادگیر)

آب انبار دو قلو کیش که به دلیل داشتن دو گنبد و پنج بادگیر در معماری خود به آب انبار دو گنبد و پنج بادگیر معروف است یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می رود . آب امبار در گذشته برای ذخیره آب مصرفی یک سال استفاده می شده پس از اینکه از شهرزیرزمینی کاریز و قنات ها دیدن کردید بد نیست که با محل نگهداری آب آشامیدنی نیز آشنا شوید.

سبک معماری آب انبار دو قلو و استفاده از گنبد در آن حتما شما را به یاد بناهای تاریخی یزد می اندازد و پنج بادگیر که به عنوان تهویه هوا برای آب انبار کاربرد داشته است نیز زیبایی به خصوصی به ان بخشیده. قدمت این بنا به سال 1372 برمیگردد که گفته می شود بر روی پایه های یک انبار باستانی ساخته شده است.

آدرس آب انبار دو قلو : کیش , نزدیک مجموعه درخت سبز و شهر باستانی حریره

درخت سبز کیش

بله درست متوجه شدید درخت سبز کیش که قدمت آن به 600 سال پیش باز می گردد و محبوبیت و شهرت بسیار زیادی در بین مردم کیش دارد تا آنجاییکه عده ای با دخیل بستن و آرزو کردن طلب حاجت از آن دارند نیز یکی از جاهای دیدنی کیش است که مسافران در سفر به کیش معمولا از آن دیدن می کنند.

این درخت سبز 600 ساله که به نام درخت انجیر معابد نیز شناخته می شود , فرایند رشد جالبی دارد به طوریکه ساقه های آن پس از رشد کردن دوباره به سمت زمین بازگشته و وارد خاک شده و به ریشه می پیوندند و با گذشت زمان هر ساقه تبدیل به تنه ای تنومند می شود .امکانات تفریحی زیادی برای یک پیک نیک عالی در نزدیکی از درخت زیبا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

روستای باغو کیش

روستای باغو یا باغلو کیش یکی از قدیمی ترین بناهای این جزیره و از جاهای دیدنی کیش به حساب می آید . نقل شده است نام این روستا که قدمت آن به سال 881 هجری قمری باز می گردد از نام پیرزنی 100 ساله و ساکن آنجا الهام گرفته شده است .

این روستا امروزه محل سکونت مردم بومی کیش است که درواقع فقط چند خانوار در آن زندگی می کنند.روستای باغو همچنین از جاهای دیدنی کیش در زمستان و پاییز است و آب و هوای فوق العاده ای در این فصول سال را در آن خواهید دید . با رفتن به این روستا به راحتی می توانید از منظره زیبایی که کشتی یونانی ایجاد کرده است نیز لذت ببرید.

آدرس :کیش , خیابان باغو , روستای باغو

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی کیش است که گردشگران زیادی به آنجا می روند در این باغ زیبا که بالغ بر 50 گونه پرندگان از قبیل طاووس , طوطی , پلیکان و غیره وجود دارد که اکثر اینها از پرندگان بومی جزیره کیش هستند و علاوه بر آن وجود آکواریوم آب شور جذابیت این باغ زیبا را دو چندان کرده است .

آکواریوم آب شور که دارای گونه های مختلف پستانداران دریایی از قبیل شیر دریایی می باشد می تواند لحظات هیجان انگیزی را برای شما در سفر کیش رقم بزند.

پارک دلفین های کیش

پارک دلفین های کیش که به نام دلفیناریوم کیش معروف است و در محوطه باغ پرندگان بنا نهاده شده از دیدنیهای این جزیره زیباست . حرکات نمایشی و توپ بازی دلفین ها در این مکان بسیار مورد استقبال افراد در سنین کودکی تا بزرگسالی واقع شده است .

به طوریکه کمتر کسی پیدا می شود که به جزیره کیش سفر کرده و از این جاذبه گردشگری محبوب در کیش دیدن نکرده باشد.

اسکله تفریحی کیش

اگز نتوانیم به جرات بگوییم اسکله تفریحی کیش بهترین جاذبه گردشگری آن است اما همه ما مطمئنیم اسکله تفریحی کیش یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش می باشد. این اسکله تفریحی چوبی که از ساحل به طول ۴۳۷ متر و به سمت آب های نیلگون خلیج فارس کشیده شده است بهترین و آرام بخش ترین مکان برای پیاده روی و الهام از آرامش دریاست.

اسکله تفریحی کیش مکان مناسبی برای عکاسی و ثبت لحظات سفر کیش شماست همچنین از مزیت های این اسکله نزدیکی به بولینگ مریم , سینما ۴ بعدی , کلوپ تفریحات دریایی می باشد که با مراجعه به آن می توانید از تمامی این تفریحات لذت ببرید.

آدرس : کیش , خیابان سنایی , بلوار دریا

جزیره هندورابی

اگر می خواهید از فضای مدرن و ساختمان های لوکس جزیره کیش کمی کناره گرفته و از طبیعت بکر و فضای سنتی در سفر خود لذت ببرید پیشنهاد می کنیم حتماً سری به جزیره هندورابی که در نزدیکی جزیره کیش واقع شده است بزنید. جزیره هندورابی که دارای مساحت ۲۳ کیلومتر مربع می باشد و ۲۹ متر از سطح دریا ارتفاع دارد هیچ ساختمان لوکس و مدرن و تفریحاتی از این قبیل در آن وجود ندارد ساکنان هندورابی که تقریباً ۲۰۰ نفر هستند زندگی را به همان گونه سنتی ادامه داده و از طریق ماهیگیری امرار معاش می‌کنند.

اگر هنگام گشت و گذار در جزیره هندورابی متوجه توپ های جنگی و آثار باقی مانده از جنگ در آن شدید تعجب نکنید زیرا که این جزیره در قرن پانزدهم در اشغال پرتغالی ها بوده و این وسایل هم از باقیمانده‌های همان دوران است که در معرض دید عموم قرار گرفته است . شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از قایق های چارتر اسکله ماهیگیری از جزیره کیش جزیره هندورابی سفر کنید.

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش نیز یکی از جاذبه های گردشگری کیش است که جذاب برای عموم به خصوص برای علاقه مندان به حیات وحش بوده و انواع گوناگون خزندگان که گفته می‌شود بیش از ۱۰۰ نوع می‌باشد که در آن یافت می شود.

وجود خزندگانی همچون مار های پیتون , سوسمار و بوآ که جزو گونه های نادر خزندگان می‌باشد حس کنجکاوی را در هر کس برای دیدن آنها برمی انگیزد.

آکواریوم کیش

حتما شما هم نام آکواریوم کیش را شنیده اید بله آکواریوم بزرگ کیش که در مجموعه دلفیناریوم قرار دارد دارای دو آکواریوم بزرگ 50 و 20 هزار لیتری می باشد . این آکواریوم که به دریای کوچک معروف است یکی از مهم ترین جاهای دیدنی کیش برای مسافران است . شما می توانید تجربه تماشای زیر دریا را در این آکواریوم به دست آورده و از لاک پشت غول پیکر 2 متری , سوسومار ایگوانا , مار بوآ و بیش از 100 نوع خزنده , همچنین 70 نوع ماهی دیدن کنید .

برای بازدید از آکواریوم بزرگ کیش کافیست بلیط ورودی مجموعه دلفیناریوم را تهیه کرده و از این مجموعه شگفت انگیز استفاده کنید.

آدرس , کیش , داخل پارک دلفین ها

گذر هنرمندان کیش

همانطور که می دانید ایران مهد فرهنگ و تمدن می باشد جلوه ای از انسانهای فاخر این مرز و بوم در خیابان سنایی کیش به نمایش گذاشته شده است . بله گذر هنرمندان کیش که در سال 78 با هدف آشنایی گردشگران داخلی و خارجی با مخاخر ایران بنا شده است دارای تندیس انسان های بزرگی همچون غلامحسین بنان، شریف لطفی، حسین بهزاد، کریم پیرنیا، پروین اعتصامی، فرشچیان، شهریار و امیرکبیر می باشد .

این تندیس ها که توسط مجسمه سازان خبره و به زیباترین شکل ممکن ساخته شده و با نورپردازی بر زیبایی آن افزوده شده است و در کنار هر تندیس خلاصه از زندگی نامه آن هنرمند نوشته شده , در یکی از خیابان های اصلی کیش بنا شده که توصیه می کنیم در سفر کیش حتما پیاده روی در این مکان عالی را تجربه کنید.

آدرس : کیش , بلوار دریا , خیابان سنایی

مسیر دوچرخه سواری کیش

دوچرخه سواری در کیش یکی از لذت بخش ترین فعالیتهای سفر شما در کیش می باشد که میتوانید به راحتی و تنها با اجاره یک دوچره دور تا دور جزیره کیش را رکاب زده و از جاهای دیدنی آن دیدن کنید و

مسیر دوچرخه سواری کیش به طول 92 کیلومتر و تقریبا طی کردن تمام آن 4 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد . اگر مشکل تنفسی یا مشکلات جسمی ندارید توصیه میکنم حتما دوچرخه سواری در کیش را به خصوص در فصول پاییز و بهار که برخورد خنکی هوا با صورت شما می تواند بسیار لذت بخش باشد تجربه کنید .

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش که بیشتر باید به آن تجربه ای جدید در کیش گفت تا اینکه جزو جاهای دیدنی کیش باشد . تجربه ای تازه برای نترسان می باشد شما هیجان و ترس و وحشت را همزمان در پیچ و خم های این مسیر 100 متری تجربه کنند. اگر شما هم عاشق هیجان و بازی هایی از این قبیل هستید حتما 7 دقیقه ای را از سفر کیش خود به بازی در این قلعه اختصاص دهید.

همچنین در انتها می توانید عکس وحشت زده خود را که در مراحل مختلف بازی توسط دور بین های خاص تعبیه شده گرفته است را چاپ و با خود به یادگار داشته باشید.

آدرس : کیش , ضلع جنوبی هتل ارم

فلای دامون کیش

اگر شما هم جزو افرادی که آرزوی پرواز دارند هستید اما هیچگاه موقعیت و شرایط آن را نداشتید حتما از یکی از جاهای دیدنی کیش به نام فلای دامون که در مرکز خرید دامون می باشد و با دانش روز دنیا و بهره گیری از تکنولوژی های به روز تجربه پرواز را برای شما به ارمغان می آورد دیدن کنید.

فلای دامون که دارای 4 برنامه پیش ساخته و امکان پرواز با هواپیما دو موتوره , هواپیما ایرباس و هواپیما بویینگ را برای شما ایجاد می کند می تواند خاطره ای از سفر کیش در ذهن شما به یادگار بگذارد که شاید دیر تجربه نکنید.

آدرس :کیش , بلوار ایران , خیابان وصال , مرکز خرید دامون

پیست اسکیت روی یخ دامون

مرکز خرید دامون که خود یکی از جاذبه های گردشگری کیش می باشد در دل خود پیست اسکیت روی یخ را جای داده است که می توانید در هر سنی و سالی ان را تجربه کنید .

این مرکز پیست روی یخ دارای مربی فنی می باشد که در صورت نیاز شما را برای اسکی روی یخ راهنمایی می کند. به خصوص اگر در فصل تابستان به کیش سفر کنید این تفریح می تواند شما را کمی در آب و هوای زمستانی قرار دهد.

آدرس :کیش , بلوار ایران , خیابان وصال , مرکز خرید دامون

کارتینگ کیش

احتمالاً با شنیدن نام کارتینگ کیش با خود فکر می کنید این بازی و این تجربه را میتوانید بعداً و در هر شهری که هستید تجربه کنید اما هدف ما از معرفی کارتینگ کیش به عنوان یکی از جاهای دیدنی کیش این است که بدانید کارتینگ کیش یکی از بزرگترین کارتینگ های خاورمیانه می باشد که با طول تقریبی ۸۰۰ متر و عرض ۷ متر می تواند جذاب ترین تجربه سفر به کیش شما باشد.

کارتینگ کیش که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و مناسب برای افراد بالای ۱۰ سال هست می تواند تجربه ای فوق العاده برای عاشقان سرعت و رانندگی رقم بزند ما توجه داشته باشید در هنگام رانندگی در کارتینگ کیش حتماً به نکات ایمنی ذکر شده در آنجا توجه کافی داشته باشید.

آدرس: کیش , میدان امیرکبیر , بلوار خلیج فارس , روبروی هتل دریا

بولینگ مریم

بولینگ از جمله تفریحاتی هست که در هر کجای دنیا طرفداران زیادی دارد بولینگ مریم کیش یکی از جاهای دیدنی کیش است که با دارا بودن ۱۶ خط دیجیتالی و استفاده از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در راستای افزایش کیفیت �‌تواند تجربه رقابتی فوق‌العاده را با همسفران برای شما ایجاد کند.

همچنین وجود سرگرمی های دیگری چون میز بیلیارد و سرگرمی های کودکانه باعث می شود تا به راحتی با همسفران خود در هر سنی که باشند به این مجموعه مراجعه کنید. اگر دنبال یکی از جاهای دیدنی کیش در زمستان , پاییز, تابستان و بهار هستید بی شک بولینگ مریم یکی از آنهاست.

آدرس : کیش , خیابان سنایی , بلوار دریا

شهربازی هایلند کیش

همانطور که از نامش پیداست هایلند کیش شهربازی سرپوشیده با انواع مختلف بازی ها و سرگرمی های اتاق فرار, سینما ۷ بعدی , سینما گیم , سورتمه و غیره می باشد که برای سنی بازی مختص به آن تعبیه شده است شما می توانید پس از گذراندن لحظاتی عالی در شهربازی هایلند از کافه ها و رستوران های آن استفاده و نهایت لذت را از صفحه خود ببرید.

هایلند از معروفترین و مدرنترین شهربازی های سرپوشیده خاورمیانه می باشد که می‌توانند تجربه ای خاص را برای شما ایجاد کند.

آدرس: کیش , میدان امیرکبیر , پارک شهر

گلایدر کیش

اگر با هزینه زیاد یک تفریح هیجان انگیز مشکلی ندارید پیشنهاد می کنیم اگر به کیش سفر کرده اید حتما حتما هیجان استفاده از گلایدر کیش از دست ندهید گلایدر کیشی یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره به حساب آمده و تجربه های بی نظیر از هیجان و تماشای زیبایی های خلیج فارس از آسمان برای شما به ارمغان می آورد برای این پرواز کوتاه راهنمایی‌های مختصری در اختیار شما قرار می گیرد تا به راحتی بتوانید از آن استفاده و لذت ببرید.

گلایدر کیش در مجموعه تفریحی فلای کیش قرار دارد و به راحتی می توانید در هر کجای کیش که ساکن باشید به آن دسترسی پیدا کنید.

آدرس :کیش , جاده جهان , هتل ترنج

سواحل و پارک های کیش

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش که یکی از جاهای دیدنی کیش می باشد و در خیابان فردوسی تقریبا مرکز کیش بنا نهاده شده . اگر قدم در بوستان کیش گذاشتید و متوجه حضور آهوها در نزدیکی خودتان و در محل بازی بچه ها شدید تعجب نکنید در واقع علت اینکه این بوستان به نام بوستان آهوان کیش شناخته شده است آزادی آهو های نگهداری شده در این بوستان است که به راحتی می توانید با آن ها بازی و یا آنها را نوازش کنید.

علاوه بر این حتماً از کودکانتان از دیدن این موجودات زیبا در نزدیکی خود به شوق می آیند. علاوه بر آهو موجودات دیگری همچون شیر , شغال , روباه و غیره نیزدر بوستان آهوان نگهداری می شود که می توانید از آن هم دیدن کنید.

ساحل مرجانی کیش

بی شک هرکس به کیش سفر کنند می دانند ساحل مرجانی کیش مهمترین , در دسترس ترین و رایگان ترین مورد از جاهای دیدنی کیش است که می توانید مدتی را در ان قدن زده از مرجان های زیبا دیدن کرده و با دوستان خود در آلاچیق های آن زمان بگذرانید.

پارک ساحلی سیمرغ

همانطور که از نامش پیداست پارک ساحلی سیمرغ که یکی از جاهای دینی معروف کیش است که در ساحل دریا و نزدیکی هتل های سیمرغ و مارینا پارک قرار دارد . این پارک بزرک که تقریبا 15 هزار متر مربع است علاوه بر مجسمه سفیدر نگی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند دارای امکانات رفاهی دیگری چون زمین بدمینتون , پیست اسکیت , مسیر دوچرخه سواری , میز پینت پنت و غیره نیز می باشد که بر محبوبیت آن افزوده است.

اگر شما هم در سفر به کیش به دنیال جاهای دیدنی کیش هستید قطعا از این پارک ساحلی سیمرغ دیدن کنید و لحظاتی را به خوشی در آن بگذرانید.

آدرس : کیش , ضلع جنوب شرقی جزیره , مجاورت هتل های مارینا و سیمرغ

پارک ساحلی میر مهنا

پارک ساحلی میر مهنا که دارای دو فاز 1 و 2 می باشد و گفته می شود فاز 2 آن همچنان در حال گسترش است . پارک میر مهنا که دارای اسکله ماهیگیری ساخته شده در سال 1385 می باشد بسیار محبوب است . از دیگر امکانات آن به زمین بازی کودکان , مسجد , کتابخانه , مسیر دوچرخه و غیره می توان اشاره کرد .

شما می توانید با قدم زدن در این پارک ساحلی از تمام دیدنیهای آن بازدید و لحظات آرامش بخشی را تجربه کنید.

آدرس : کیش , شمال و شمال غربی جزیره

پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان مکانی امن و مناسب برای استفاده بانوان و شنا در آبهای خلیج فارس می باشد . این مکان که محصور شده و فقط برای بانوان است امکاناتی چون حمام آفتاب , حمام اختصاصی با آب شیرین , بوفه , آلاچیق , سایه بان و غیره می باشد .

همچنین بانوان عزیز امکان غواصی در آبهای نیلگون خلیج فارس نیز برای شما در این مکان وجود دارد اگر می خواهید تجربه ای از شنا و غواصی آزادانه در جزیره کیش را داشته باشید حتما از این مکان دیدن کنید.

آدرس : کیش , خیابان سنایی , انتهای خیابان آریان

سواحل نقره فام کیش

از زیباترین جاهای دیدنی کیش می توان به سواحل نقره فام که شفافیت آب دریا و مشاهده مرجان ها و ماهی های زیبای آن باعث شده است تا زیبایی بی نظیری را به رخ بکشد اشاره کرد. با مراجعه با ساحل نقره فام کیش مشاهده جذاب ترین زیبایی طبیعت را از دست ندهید .

پیابان

برچسب ها: