مرکز خرید مارک آنتالیا

آنتالیا نیز چون استانبول یکی از شهرهای توریستی و گردشگر پذیر ترکیه است که همه ساله افراد زیادی از اقساع نقاط جهان به این شهر سفر می‌کنند.  آنتالیا دارای مراکز تفریحی و توریستی بسیاری می باشد و بسیاری افرادی که به این شهر سفر می کنند برای خرید از برندهای معروف و گشت و گذار در مراکز خرید آنتالیا می‌روند ‌. در ادامه شما را با یکی از معروف ترین مراکز خرید آنتالیا به نام مرکز خرید مارک آنتالیا آشنا می کنیم .

معرفی مرکز خرید مارک آنتالیا

یکی از مشهور ترین مراکز خرید آنتالیا ، مرکز خرید مارک آنتالیا می باشد این مرکز خرید که مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار مترمربع را شامل می شود و بزرگی آن به اندازه ای ست که شایدلازم باشد یک روز کامل را برای بازدید از آن اختصاص دهید . این مرکز خرید بزرگ در سال ۲۰۱۳ در شهر آنتالیا ترکیه تاسیس شد و از همان ابتدا مکان ارائه کالاهای برند از برندهای معروف جهانی بوده است و علاوه برا ساکنان آنتالیا مورد توجه گردشگران بسیار زیادی نیز قرار گرفته است .

قیمت مناسب و تنوع محصولات بالا از مهم ترین ویژگی های این مرکز خرید است همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز که باعث جلب توجه گردشگران به خصوص ایرانیان می باشد این است که مارک آنتالیا دارای صرافی می باشد و به راحتی می توانید پول هر کشوری را تبدیل کرده و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید .
مارک آنتالیا دارای بهترین معماری و نورپردازی روز دنیا می باشد و گشت و گذار در آن می تواند لذت فوق العاده ای را به شما هدیه دهد .اما همچنان از تجربیات سایر مسافران می توان فهمید که این مرکز خرید برای یافتن محصولات برندهای معتبر فوق العاده است .
برند محصولات مرکز خرید مارک آنتالیا
برندهای خارجی و ترک معروفی در مرکز خرید مارک آنتالیا موجود است که میتوانید اجناس مورد نیاز خود را از آنها پیگیری کنید از جمله برندهای پرطرفدار در این مرکز خرید میتوان به نایک ، گوچی ، شنل ، لافت جین، ماوی ، وای لندن، گیگیلی، میلا ، هوگو ، بولگاری ک غیره اشاره کرد .

امکانات بخش های مختلف مرکز خرید مارک

همانطور که می دانید هر مرکز خریدی علاوه بر مغازه های فروش محصولات دارای امکانات رفاهی و تفریحی نیز می باشد که باعث می شود بسیاری از مراکز خرید به مکان مفرحی جهت گشت و گذار نیز تبدیل شود اما مرکز خرید مارک بیشتر برای خرید مورد توجه قرار می گیرد و امکانات تفریحی خوبی ندارد .

از جمله امکانات رفاهی این مرکز خرید نیز سرویس بهداشتی، اتاق مادر و کودک ، دستگاههای ATM ، اتاق تعویض لباس ، آسانسور و پارکینگ ،مسجد ، کمک‌های اولیه ، نگهبانی و غیره می باشد که میتوانید در صورت لزوم از آنها استفاده کنید .
این مرکز خرید همچنین دارای چندین رستوران متنوع ایتالیایی ، ایرانی ، چینی و غیره می باشد که میتوانید غذای بسیار خوبی را در آنجا میل کنید علاوه بر آن سینمای مرکز خرید مارک نیز می‌تواند شما را برای دیدن یک فیلم جذاب یاری کند .

ساعات کار مرکز خرید مارک

این مرکز خرید هر روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب فعال بوده و در  زمان هایی که جشنواره های تابستانی برپاست تا ساعت ۲۳ نیز فعال است .

برچسب ها: