بهترین مراکز خرید استانبول 1400

تور ترکیه بخصوص استانبول از تورهای مسافرتی پرطرفدار است که همه ساله گردشگران و مسافران زیادی از ایران به شهر استانبول سفر می کنند .در گذشته بیشتر مسافرت ها به استانبول جهت خرید از استانبول و دیدن مراکز خرید استانبول بود اما حالا با بالارفتن نرخ ارز و گرانی محصولات عده ای فکر می کنند خرید از استانبول مقرون به صرفه نباشد.

نیایش سیر سحر در نظر دارد تا در این مقاله شما را با انواع مراکز خرید استانبول آشنا کرده و مراکز خرید ارزان استانبول را به شما معرفی کند تا به راحتی بتوانید در استانبول خرید کنید همچنین شما در پایان این مطلب از بهترین زمان خرید در استانبول و زمان حراجی های آنجا باخبرمی شوید که در زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

بهترین زمان خرید در استانبول

حتما تا بحال حراج مراکز خرید در استانبول را شنیده اید و می دانید که اغلب افرادی که قصد خرید در استانبول را دارند زمان حراج ها را برای سفر خود بر میگزینند , تا کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف خریداری کنند . در ادامه بهترین زمان حراجی های استانبول را معرفی می کنیم تا خرید ارزان در استانبول را تجربه کنید.

 

حراجی های استانبول

حراجی های استانبول یکی از دلایل ورود برخی گردشگران به این شهر توریستی می باشد . هر ساله و در زمان های معینی حراجی هایی در مراکز خرید استانبول و اوت لت های آن اعلام می شود که شما اگر زمان سفرتان را با زمان حراجی های استانبول درمراکز خرید استانبول یکی باشد می توانید از تخفیفات خوب در این زمان بهره مند شوید . در ادامه به معرفی برخی زمانهای حراجی در استانبول می پردازیم.

حراج های فصلی استانبول (تابستانه و زمستانه )

حراج های فصلی معمولا در اوایل هر فصل در استانبول رخ می دهد که مثلا برای خرید در حراج تابستان استانبول می توانید در ماههای خرداد تا اواسط مرداد ماه به آنجا سغر کنید و از تخفیفات بسیار خوبی که در این زمان ارائه می شود استفاده کنید . اما باید بدانید که در فصل تابستان به دلیل مطبوع بودن آب و مسافران زیادی به استانبول سفر می کنند . پس اگر قصد خرید بلیط استانبول و یا رزرو تور استانبول را دارید بلافاصله پس از تصمیم نهایی خود آن را خریداری نمایید.

حراج عید قربان و عید فطر در استانبول

عید قربان و عید فطر از اعیاد و مناسبت های مهم استانبول به شمار می رود و خرید در این ایام می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد . اگر قصد خرید در استانبول را دارید می توانید تاریخ سفر خود را نردیک یکی از اعیاد ذکر شده تنطیم نمایید تا در کنار سفری خوش از خرید ارزان در استانبول نیز بهره مند شوید.

حراج کریسمس در استانبول

علاوه بر حراج های ذکر شده در بالا می توانید زمان سال نو میلادی و حراج کریسمس را برای سفر به استانبول انتخاب کنید که این حراج در اواخر آذر و اوایل بهمن ماه دایر است.

در ادامه نیایش سیر سحر تمام مراکز خرید در دسته های

  • مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی
  • بهترین مراکز خرید استانبول
  • لوکس ترین مراکز خرید استانبول
  • مراکز خرید ارزان در استانبول
  • مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم

را به شما معرفی کند.

مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی

کشور ترکیه و همینطور شهر استانبول که یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ترکیه است بین دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد . به گونه ای که به بخشی از شهر استانبول اروپایی و به بخش دیگر آسیایی گفته می شود . با توجه به اینکه بیشتر جاذبه های گردشگری استانبول و مراکز خرید مدرن در بخش اروپایی آن قرار دارد بیشتر گردشگران و مسافران استانبول علاقه مند به گشت و گذار در قسمت اروپایی استانبول هستند. در این بخش شما را با مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی و امکانات هر کدام آشنا می کنیم.

مرکز خرید جواهر استانبول (Istanbul Cevahir Mall istanbul)

مرکز خرید جواهر استانبول که با نام مرکز خرید جواهیر استانبول ( Cevahir Mall) نیز شناخته شده است سالهای طولانی یعنی از حدود سال 2005 تا 2011 بزرگترین مرکز خرید اروپا به شمار می رفت. اکنون نیز این مرکز خرید با مساحتی حدود 420 هزار متر مربع که در 6 طبقه ساخته شده است جزو بزرگترین مراکز خرید استانبول و ششمین مرکز خرید بزرگ دنیاست. مرکز خرید جواهر استانبول که در محله شیشلی استانبول و در قسمت اروپایی استانبول بنا شده دارای 343 واحد تجاری می باشد .

چه محصولاتی در مرکز خرید جواهر استانبول هست؟

دسته بندی های گوناگون محصولات از قبیل پوشاک, لوازم صوتی و تصویری , لوازم الکترونیکی , کیف و کفش , لوازم آرایشی و بهداشتی , ساعت و عینک ,اغذیه فروشی , اسباب بازی , کتاب , جواهر و زیورآلات , لباس و کالاهای ورزشی از برندهای گوناگون زارا، بنتون، بوینر اسپرتز، دفاکتو، جک جونز، کوتون، ال سی وایکیکی، پولو، فشن ورو، پانچو (لباس کودک)، لی وایز ، گیفت تویز، هلو کیتی، بوک نوت بیبی، مادر کر، دی اند آر، آیوان اکسسوریز، واچ اند اورز، سواچ، سواروسکی،بوینر اسپات و غیره در مرکز خرید جواهر ارائه می شود تا شما که قصد خرید در استانبول را دارید به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

علاوه بر واحد های تجاری امکانات تفریحی رفاهی از قبیل سینما , سالن تئاتر , فست فود , رستوران , کافه , شهربازی سرپوشیده و غیره نیز در این مرکز خرید بزرگ یافت می شود .

ساعات کاری مرکز خرید جواهر

مرکز خرید جواهر هر روز از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب میزبان شما عزیزان می باشد.

آدرس مرکز خرید جواهر

منطقه شیشلی، محله‌ مایس، جاده بیوک دره، مرکز خرید جواهیر(آدرس روی نقشه)

Cevahir Avm Büyükdere Cad. No: 22 Mağaza No: 136 Şişli, 34100, Turkey

وبسایت مرکز خرید جواهر : https://www.istanbulcevahir.com

دسترسی به مرکز خرید جواهر

مرکز خرید جواهر دقیقا روبروی ایستگاه مترو شیشلی قرار دارد که به راحتی با مترو می توانید به آنجا بروید همچنین این مرکز خرید به میدان تکسیم نیز نزدیک بوده و حدود 3 کیلومتر از آن فاصله دارد .

 

مرکز خرید اوت لت ونیزیا (Venezia Mega Outlet)

اگر می خواهید در سفر به استانبول سری هم به ونیز ایتالیا بزنید توصیه می کنم حتما از مرکز خرید اوت لت مگا ونیزیا و یا ونیز مال که ونیزیا مال نیز گفته می شود و در قسمت اروپایی استانبول واقع شده دیدن کنید این مرکز خرید زیبا با الهام از شهر ونیز ایتالیا ساخته شده و فضای بین فروشگاه های آن را می توانید با قایق طی کنید و از معماری فوق العاده آن لذت ببرید .

در میان انواع مراکز خرید استانبول پاساژ ونیزیا که در محله عثمان پاشا استانبول قرار دارد از محبوب ترین مراکز خرید برای گردشگران و ساکنین است از جمله جاذبه های دیگر این مرکز خرید  برجی شبیه برج سنت ایتالیایی سنت مارک است که در بین کانالهای آب آن ساخته شده و به شما تماما حس حضور در ونیز را القا می کند .

مرکز خرید اوت لت مگا ونیزیا چه می فروشد؟

شما می توانید انواع محصولات در دسته بندی های مختلف پوشاک , کیف و کفش , لوازم آرایشی بهداشتی و غیره را از برندهای معروفی همچون کوتو، ال سی واکی ، بامبی، لوفت، سارار در این فروشگاه ببینید و تهیه کنید .همچنین این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی رفاهی از قبیل کافه , شهربازی , رستوران , فست فود و غیره بسیار خوبی نیز می باشد که می توانید زمانی را پس از خرید در استانبول به استراحت در آنجا اختصاص دهید .

ساعات کاری مرکز خرید ونیزیا مال

مرکز خرید ونیزیا مال هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب مبزبان شما عزیزان می باشد.

آدرس مرکز خرید اوت لت ونیزیا

محله قاضی عثمان پاشا، کارا دنیز، اسکی ادیرنه، مرکز خرید اوت لت ونیزیا (آدرس روی نقشه)

Karadeniz, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

وبسایت مرکز خرید ونیزیا : https://www.veneziamegaoutlet.com

مرکز خرید آکباتی

مرکز خرید آکباتی استانبول از زیباترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول است که در سال 2011 بهره برداری شده و در محله ای به نام اسنکنت استانبول واقع شده است که یکی از بهترین مناطق استانبول می باشد . پاساژ آکبانی نیز یکی از مواردیست که می تواند هنر و حرفه معماری مهندسان استانبول را به رخ گردشگران و میافران آن بکشد .جالب است بدانید مرکز خرید آکبانی تجاری مسکونی بوده و در تعدادی از واحد های سکونت می کنند .

در مرکز خرید اکبانی استانبول چه برند هایی وجود دارد؟

در این مرکز خرید محصولات از تمام دسته بندی ها در برندهای معروفی همچون منگو، بکو، دسا، پنتی و ال سی وایکیکی و غیره وجود دارد که با قیمت های مناسبی ارائه می شود . از دیگر امکانات این مرکز تجاری می توان به پارکینگ , محدوده بازی کودکان , کافه رستوران و غیره اشاره کرد همچنین وجود پارک فستیوال با ظرفیت 7000 نفری در این پاساژ بر محبوبیت آن افزوده است.

ساعات کاری مرکز خرید آکبانی

پاساژ آکبانی استانبول هر روز ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما مسافران می باشد .

آدرس مرکز خرید آکبانی

حله اسن پورت، باهچه شهیر، مرکز خرید آکباتی (آدرس روی نقشه )

Koza Mahallesi, 1655. Sokak Esenkent Mevkii No:6, 34538 Esenyurt/İstanbul

وبسایت مرکز خرید آکبانی : https://www.akbati.com/

بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آکمرکز استانبول

مرکز خرید آکمرکز یکی از معروف ترین و پر بازدید ترین مراکز خرید استانبول می باشد که یکبار به عنوان بهترین مرکز خرید اروپایی در سال ۱۹۹۵ و بار دیگر به عنوان بهترین مرکز خرید جهان در سال ۱۹۹۶ انتخاب شده است همچنین این مرکز خرید 180 هزار متر مربعی به عنوان بهترین طراحی داخلی سازه در سال 2010 انتخاب شده است. با توجه به موارد ذکر شده اگر قصد خرید در استانبول را دارید حتماً به این مرکز خرید هم سری بزنید .

در مرکز خرید آکمرکز چه امکاناتی وجود دارد ؟

این مرکز خرید که در نزدیکی بشیکتاش در منطقه اتیلر واقع شده است . در زمینه های مختلف انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، منسوجات، لوازم دفتری، اسباب بازی، وسایل ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم الکترونیکی و غیره محصولات ارائه می دهد .و از امکانات رفاهی نظیر رستوران، سینما، سالن اپر و غیره نیز برخوردار است.

آدرس مرکز خرید آکمرکز

منطقه اروپایی بشیکتاش، محله اتلیر، خیابان نیسپتیه، مرکز خرید آکمرکز (آدرس روی نقشه)

Kültür, Nispetiye Cd No:56, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

وبسایت مرکز خرید آکمرکز : https://www.akmerkez.com.tr/

مرکز خرید مال آف استانبول(Mall of İstanbul)

مرکز خرید مال آف استانبول که در سال 2014 پس از سه سال تلاش بی وقفه برای ساخت آن بهره برداری شده است در 3 طبقه بنا شده و از بهترین و مجلل ترین مراکز خرید استانبول می باشد . این مرکز خرید سه طبقه در محله بشیکتاش استانبول یکی از محله های معروف و توریستی آن بنا شده است که شما به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و از معروف ترین برند های جهانی خرید کنید .

چه محصولات و امکاناتی در مرکز خرید مال آف استانبول قرار دارد؟

شما می توانید در طبقه اول این پاساژ انواع پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی و محصوات مورد نیاز بانوان همچنین در طبقه دوم پوشاک و لوازم مورد نیاز آقایان را از برندهای معروفی همچون ویکتوریا سیکرت و تویز شاپ و غیره را خریداری کنید و پس از گشت و گذار و خرید به فودکورت طبقه سوم که انواع غذاهای سنتی ترکیه , فست فود , غذاهای ملل و غیره را ارائه می دهد بروید و از امکانات رفاهی دیگری چون شهربازی سرپوشیده سالن سینما ، سالن بولینگ، پیست اسکی روی یخ و ژوراسیک پارک واقع در آن استفاده کنید .

ساعات کاری مرکز خرید مال آف استانبول

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال می باشد.

آدرس مرکز خرید مال آف استانبول

منطقه باشک شهیر، ایکیتلی، محله ضیا گوکالپ، خیابان سلیمان دمیرل، مرکز خرید مال آف استانبول (آدرس روی نقشه )

Süleyman Demirel Bulvarı Mahmutbey Başakşehir / İstanbul

وبسایت مرکز خرید مال آف استانبول: https://www.mallofistanbul.com.tr/welcome

 

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول که در دسته جدیدترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول قرار می گرد در سال 2017 افتتاح شده و ساکنین این مرکز خرید را در سه بخش معرفی می کنند : بخش اول که تراس وادی گفته می شود دارای هشت برج لوکس و امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، استخر، زمین بازی، مهد کودک، سوپر مارکت و غیره در خود می باشد. بخش دوم آن پارکی به مساحت 74000 کیلومتر مربع به نام پارک وادی می باشد .

مرکز خرید وادی در یکی از معروف ترین مناطق استانبول به نام ساریر ساخته شده است که از لحاظ نزدیکی به جنگل بلگراد چشم انداز و هوای خوبی برای آن ایجاد شده است . شما می توانید انواع برندهای پنتی، دسا، مانگو، ماوی، برشکا، زارا، جین ماوی وغیره را در وادی ببینید .

ساعات کاری مرکز خرید وادی استانبول

این مرکز خرید نیز مانند سایر مراکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال است.

آدرس مرکز خرید وادی استانبول

محله ماسلاک، محله‌ی آیازآقا، خیابان کمربورگاز، پاساژ وادی استانبول (آدرس روی نقشه)

Ayazağa Mahallesi, Kemerburgaz Cad 1/A, 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey

وبسایت مرکز خرید وادی استانبول: https://www.vadistanbul.com

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک (Istinye Park)

از لوکس ترین و زیباترین مراکز خرید استانبول می توان مرکز خرید ایستینیه پارک را نام برد این مرکز که در محله ساریر استانبول واقع شده و دارای 300 واحد تجاری در 4 طبقه می باشد .با اینکه این مرکز خرید از میدان تکسیم کمی دور است اما از طریق مترو به راحتی می توانید به آنجا بروید. شاید ندانید که بلند ترین تونل آبی جهان آکواریوم بزرگی این مجموعه با بیش از ۱۰ هزار گونه مختلف از آبزیان در ایستینیه پارک استانبول قرار دارد همچنین سالن تئاتر آن نخستین سالن تئاتر استانبول است.

در مرکز خرید ایستینیه پارک چه امکاناتی وجود دارد؟

این مرکز 41 برند مطرح جهان از جمله آرمانی، دیور، شنل و زارا و غیره را در خود جای داده است و امکانات رفاهی از قبیل کافه­ ها، نانوایی­ ها , مجموعه سینمایی جدید، یک سالن ورزشی بزرگ و غیره را دارا می باشد. با توجه به تعطیلی این مرکز خرید در روزهای یکشنبه توصیه می شود روزهای اواسط را برای خرید از ایستینیه استانبول انتخاب کنید.

ساعات کاری مرکز خرید ایستینیه پارک

هر روز ساعت 10 صبح الی 10 شب به جز روز های یکشنبه

آدرس مرکز خرید ایستینیه استانبول

ساریر، خیابان کادسی، محله پینار، مرکز خرید ایستینیه پارک (آدرس روی نقشه)

İstinye Bayırı Cad. No: 73 Sarıyer-Istanbul/Turkey

وبسایت مرکز خرید ایستینیه پارک : https://shoppalmerparkmall.com/

مرکز خرید پالادیوم استانبول (Palladium AVM)

مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید لوکس استانبول می باشد که دارای 190 فروشگاه مختلف بوده و در سال 2008افتتاح شده و در منطقه آسیایی استانبول قرار دارد . نمای تمام شیشه ای و گوی بزرگ شیشه ای جلوی درب این مرکز خرید بسیار مورد توجه مسافران و گردشگران این مجموعه است .این مرکز خرید 5 طبقه با دارا بودن فروشگاه های متنوع در زمینه پوشاک بانوان , آقایان و کودکان از برند های معروفی همچون LC Waikiki , Benetton، Bershka، Koton ، Mango , GAP , Lacoste ، Tommy Hilfiger، U.S. Polo , Massimo Dutti , Adidas , Nike ارائه می شود .

ساعات کاری مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

آدرس مرکز خرید پالادیوم استانبول

بارباروس، آتاشهیر، مرکز خرید پالادیوم (آدرس روی نقشه)

Barbaros, Halk Cd. No:8 D:B, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

وبسایت مرکز خرید پالادیوم پارک : https://www.palladiumatasehir.com.tr/

مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول که در خیابان استقلال و نزدیک میدان تقسیم یا تکسیم قرار دارد از ارزانترین مرکز های خرید استانبول می باشد که انواع محصولات پوشاک را به صورت عمده و تک فروشی ارائه می دهد . این مرکز خرید بر خلاف پاساژهای لوکس استانبول برند های معروفی در ان یافت نمی شود اما محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب را می توانی آنجا بیابید.

مرکز خرید فروم استانبول Forum Istanbul

مرکز خرید فروم استانیول که یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول می باشد که در سال 2009 و در بنایی به مساحت حدود 495 هزار متر مربع ساخته شده است . این مرکز خرید که در یکی از بزرگراههای شلوغ استانبول به نام بایرام پاشا قرار دارد و دسترسی آسانی از طریق مترو و خودرو شخصی به آنجا می باشد و دارای امکانات رفاهی تفریحی بسیار خوبی است که در کنار خرید می توانید از آن هم لذت ببرید.

پوشاک و محصولات ارائه شده در این مرکز خرید از حدود 300 برند معروف همچون Tepe Home، Saturn،Teknosa ،Bimex YKM،C&A، M&S ، Zara , اچ‌ اند‌ ام و ماوی می باشد.

ساعات کاری مرکز خرید فروم استانبول

این مرکز خرید نیز مانند سایر مراکز خرید معرفی شده از 10 صبح تا 10 شب فعال است.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول

بایرام پاشا، کوکاتپه، خیابان پاشا، مرکز خرید فروم استانبول (آدرس روی نقشه )

Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

وبسایت مرکز خرید فروم استانبول : https://www.forumistanbul.com.tr/

مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Istanbul) 

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان در ترکیه مرکز خرید کانیون می باشد که دارای 4 طبقه در منطقه شیشلی استانیول در سال 2006 واقع شده است . محصولات برندهایی همچون تامی هیلفیگر، آن تیلور و ماوی در آن یافت می شود .

ساعات کاری مرکز خرید کانیون استانبول

این مرکز خرید نیز مانند سایر مراکز خرید معرفی شده از 10 صبح تا 10 شب فعال است.

آدرس مرکز خرید کانیون استانبول

لونت، بیوک دره کادسی، شیشلی، مرکز خرید کانیون (آدرس روی نقشه)

 Levent, Büyükdere Cd. No:185, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey

وبسایت مرکز خرید کانیون استانبول : https://www.kanyon.com.tr

مراکز خرید ارزان در استانبول

اگر شما هم جزو کسانی هستید که خرید از برند بخصوصی برایتان اهمیت چندانی ندارد و می خواهید خرید در استانبول را از مراکز خرید ارزان انجام دهید به ادامه و چند مرکز خرید معرفی شده توجه نمایید.

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول

این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول و در منطقه عمرانیه و نزدیک به فرودگاه صبیحا گوکچن در 7 طبقه بنا شده که محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب در آن قرار دارد .

آدرس : منطقه عمرانیه، فاضل نصیب، مرکز خرید اوت لت آسیا پارک (آدرس روی نقشه )

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول که در نزدیکی فرودگاه آتاتورک بنا شده است یکی دیگر از مراکز خرید ارزان استانبول می باشد. این مرکز خرید انواع محصولات در برندهای بیمن، مودو، فابریکا، سارار، واکو، ورساچه، چیکو و آرمانی و غیره را ارائه می دهد . همچنین امکانات یفریحی رفاهی خوبی اعم از رستوران , کافه و غیره در آن وجود دارد.

آدرس : منطقه باکرکوی، کاراکوی، ایرپورت اوت لت (آدرس روی نقشه )

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول که در سال 2007 افتتاح شده و انواع محصولات پوشاک و همچنین برندهای اسپرت همچون نایک و آدیداس را در 120 فروشگاه خود ارائه می دهد .

آدرس: محله‌ی گوون، خیابان اسکی لوندرا، مرکز خرید اوت لت کاله (آدرس روی نقشه )

مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول

مرکز خرید ویاپورت که در سال 2008 افتتاح شده و در بخش آسیایی استانبول قرار دارد یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین مراکز خرید ارزان استانبول می باشد که برندهایی همچون آدیداس، نایک، بنتون، پیرکاردین، پوما، کلوین کلین، دیزل و اکو و غیره در آن شعبه دارند.

همچنین معماری به کار رفته در این مرکز خرید آن را به مکانی جذاب و دیدنی برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده است.

آدرس : محله پندیک، منطقه‌ ینی‌شهیر، بلوار پیپاشا، مرکز خرید ویاپورت استانبول (آدرس روی نقشه )

مرکز خرید اوت لت دیپوسایت استانبول

مرکز خرید اوت لت دیپوسایت نیز از مراکز خرید ارزان بوده و در منطقه ایکیتالی استانبول واقع شده که برندهایی همچون ومن، سامسونگ، کوتون، بیمن، مانگو، بوینر و ال سی وای کی کی و غیره در آن یافت می شود .

آدرس: محله ایکیتالی، بلوار آتاتورک، مرکز خرید دیپوسایت (آدرس روی نقشه)

 

مرکز خرید اوت لت فوکس سیتی استانبول

از دیگر مراکز خرید ارزان در استانبول و همچنین اوت لت های استانبول می توان مرکز خرید اوت لت فوکس سیتی را نام برد که به خوبی توانسته نظر مثبت بسیاری از مسافرات را به خود جلب کند .

آدرس: پینار تپه، بیوک چشمه سی، اوت لت فکس سیتی (آدرس روی نقشه )

 

 

برچسب ها: