تفریحات شبانه ماه مبارک رمضان تهران

تفریحات شبانه تهران در ماه رمضانتفریحات شبانه تهران در ماه رمضان

به جرات می توان گفت ماه رمضان تنها ماهیست که پویایی و جنبش را تا نیمه های شب و حتی سحر در شهر می بینید . در این ماه می توانید برنامه خاص برای افطار تا سحر خود بچینید تا هم از ماه رمضان هم از زیبایی های تهران لذت ببرید. .

نیایش سیر می خواهد شما را با تفریحات مختلف در تهران بعد از افطار ، مکانهای مختلف برای افطار و جاهای دیدنی تهران در این ایام آشنا کند .

بهترین مکان برای خوردن افطار در ماه رمضان

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که می خواهید حداقل چند روز از ماه رمضان را در کنار خانواده و دوستان در بیرون از منزل افطار کنید با ادانه این مطلب همرا باشید .

در تهران مکانهای معنوی و حرم امامزادگانی همچون شاه عبدالعظیم حسنی و امامزاده صالح می تواند گزینه خوبی برای حضور در فضای معنوی آنجا همچنین میل افطار در رستورانها و کافه های متعدد نزدیک حرم باشد .

همچنین اگر در زمان افطار بتوانید در شما تهران باشید بی شک به شما تویه می کنیم یکی از مکانهای زیبا و فوق العاه خوش آب و هوا همچون دربند، درکه، فرحزاد یا دره کن را برای صرف افطار و اوقات فراغت پس از آن انتخاب کنید . آش رشته، شله زرد، حلوا، چای شیرین، خرما ، نان، پنیر و سبزی از جمله غذاهای سنتی ماه رمضان هست که به فور در رستوران های مکانهای نم برده یافت می شود و بی شکد خوردن هر کدام از اینها در هوای خنک و دوست داشتنی کوه‌های شمال تهران بخصوص در فصل بهار و تابستان که هوا گرم تر است می تواند تجربه ای بی نظیر را به شما دهد.

اگر ساکن سرق تهران هستیئ و یا اینکه می توانید سری با این قسمت از تهران بزنید فراموش نکنید که فشم، لواسان و لشگرک بهترین گزینه برای گذران زمان افطار و سحر می باشد .رستورانهای این مکانها نیز از تنوع غذایی و محیط بسیار خبی برخوردارند.

جاهای دیدنی تهران در ماه رمضان

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یکی از جاهای دیدنی تهران در رمضان است که می تواند اوقات مفرحی را برای زمان افطار و پس از آن برای شما ایجاد کند . این دریاچه زیبا که در منطقه تهران و در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر ، پارک جنگلی لتمال کن ، پارک جنگلی کوهسار، پارک ارم، محور چهار باغ، مجموعه‌ی ورزشی آزادی، شهر بازی هزار و یک شهر، پردیس اسب ‌سواری، پارک آبشار تهران و پارک جوانمردان ، در شب‌های ماه مبارک رمضان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح و سرگرمی باشد.

وجود سرگرمی های مهیج همچون قایق سواری ، ساحل شنی ، سینما 6 بعدی ، شهربازی و غیره در این مکان باعث شده است تا دریاچه چیتگر یکی از انتخاب های مردم روزه دار برای گذراندن اوقات فراغت پس از افطار باشد .

پاساژ کوروش

اگر به دنبال مکانی برای افطار و کمی گردش و تفریح هستید پاساژ کوروش تهران گزینه خوبی در این زمینه می تواند باشد. وجود شهربازی در طبقه دوم این پاساژ همچنین فودکورتی بزرگ در طبقه سوم می تواند لحظات خوبی را برای شما به ارمغان آورد تا در کنار چشم انداز زیبایی که دارد از خورن افطار نیز در این مکان لذت ببرید .

برج میلاد در شبهای رمضان

برج میلاد تهران و مجموعه یادمان که سالهاست جشنواره رمضان را برگزار می کند نیز یکی از جاهای دیدنی تهران در رمضان هست که از ساعاتی قبل از افطار تا بامداد میزبان روزه داران گرامی می باشد .

همچنین غرفه‌های متعدد غذا و سرگرمی در محوطه‌ی برج دایر و کنسرت‌های شبانه نیز در محوطه برج از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

پارک های تهران در ماه رمضان

بوستان هایی همچون دریاچه شهدای خلیج فارس، اراضی عباس آباد، باغ موزه قصر،برج آزادی، بوستان بهمن، بوستان ولایت، باغ موزه دفاع مقدس، خیابان سی تیر، بوستان قیطریه، بوستان نرگس، بوستان اندیشه و بوستان میعاد که در ماه رمضان اقدام به برگزاری غرفه‌های فرهنگی و صنایع دستی و ایستگاه‌های غذا در ماه مبارک رمضان می کند که می توانید ساعات خوشی را در آنجا سپری کنید .

همچنین پارک های بوستان ملت، بوستان نهج البلاغه، بوستان پرواز، بوستان پردیسان، ژوراسیک پارک تهران، پارک ساعی، پارک آب و آتش، پارک طالقانی،بوستان پلیس، پارک ارم و پارک لاله نیز از برنامه های فرهنگی خوبی برای زمان پس از افطار برخوردارند .

برچسب ها: