مراکز تفریحی معروف برای سفر تابستانی

سفر تابستانیسفر تابستانی

تعطیلات تابستانی یکی از زمان های مناسب برای یک سفر مهیج و رفع خستگی می باشد. اما به دلیل گرمای هوا شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تعطبلات تابستانی به کجا برویم و یا اینکه بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات تابستانی کجاست ؟

نیایش سیر که انواع بلیط هواپیما را با کمترین قیمت و بهترین امکانات از برترین هواپیمایی های کشور عرضه می دارد در این مقاله قصد دارد تا شما را با چندین مقصد گردشگری در خارج کشور آشنا کند تا بتوانید لحظات خوشی را همراه دوستان و خانواده خود سپری کنید .

مقاصد گردشگری که در ادامه معرفی می شود جزو محبوب ترین مقاصد برای سفر تابستانی شما می باشد که هر ساله گردشگران زیادی به آنجا سفر می کنند همچنین تورهای مسافرتی بسیاری نیز به این مقاصد عرضه می شود .

ترکیه ، سفرخارجی ارزان در تابستان

ترکیه که از همسایگان ایران است یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای انتخاب سفر تابستانی است . اگر شما هم سفر زیادی با ترکیه نداشته اید و به دنبال بهترین کشور برای سفر خارجی در تابستان خود می گردد توصیه می کنیم ترکیه را فراموش نکنید . ارزان بودن سفر به تریکه به دلیل همسایگی با ایران از مزایای این کشور نسبت به سایر کشورهاست.

وجود شهرهای ساحلی بزرگترین مزیت ترکیه است که هر گردشگری را به خود جذب می کند . در این میان شهرهایی همچون استانبول ، آنتالیا و آنکارا تقریبا در فصل تابستان مملو از گردشگر می باشد .

با وجود اینکه قیمت سفر به ترکیه در تابستان افزایش میابد اما لذت شنا و تفریحات آبی ساحلی همچنین دیدن جشنواره های تابستانی سنتی استانبول را از دست ندهید .

روسیه ، از بهترین مقاصد گردشگری سفر تابستانی

کشور پهناور روسیه که گفته می شود 11/5 درصد از مساحت کل کره زمین را به خود اختصاص داده است کشوری پهناور و وسیع می باشد که بیشینه ای تاریخی دارد دارای قدمت زیادی است از بهترین کشور ها برای سفر تابستانی می توان به جرات روسیه را یکی از آنها دانست .

پدیده ای عجیب و جذاب در فصل تابستان در شهرهای سن پترزبوگ و مسکو و غیره در این کشور پدید می آید که به آن شبهای سفید می گویند . روسیه به دلیل داشتن وسعت بسیار زیاد فرهنگ ها و طبیعت های مختلفی را در خود جای داده که محوب گردشگران بسیاری از دنیا می باشد .همچنین مراحل قانونی اخذ ویزا برای سفر به روسیه به راحتی برای ایرانیان امکان پذیر است .

جالب است بدانید گران ترین قهوه دنیا همچنین بزرگترین سالن تئاتر جهان در روسیه و در شهر مسکو قرار دارد شهری با بیش از 11 میلیون نفر جمعیت که پیش محبوب نویسندگان و موسیقی دانان بسیاری بوده است .

تایلند ، سفر تابستانی هیجان انگیز در تایلند

از دیگر مقاصد گرشگران تابستانی تایلند می باشد . تایلند که شهر های ساحلی زیادی در شمال و جنوب آن قرار دارد امروزه به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است وجود هتل های متنوع ، غذاهای لذیذ با قیمت مناسب ، بازارهای مختلف و ارزان تایلند بخصوص یکی از شهرهای شمالی آن به نام چیانگ مای را جزو محبوب ترین شهر ها در سفر تابستانی قرار داده است .

چانچه دنبال سفر خارجی در تابستان به مقصدی خنک هستید پیشنهاد می کنیم به شهرهای شمالی تایلند مانند چیانگ مای بروید. شهرهای شمالی کشور گردشگران کم تری دارند و خلوت ترند، به خاطر موقعیت کوهستانی و ارتفاع زیاد آب و هوایشان مطلوب تر بوده و البته طبیعت منطقه هنوز بکر مانده است. برای سفر به شمال کشور تایلند باید به فرودگاه چیانگ مای (تنها فرودگاه بین المللی منطقه) پرواز کنید. قیمت های این شهرها هم در مقایسه به شهرهای ساحلی جنوبی کشور بسیار ارزان تر هستند.

بلغارستان ، از بهترین مقاصد اروپایی در سفر تابستانی

بلغارستان نیز به دلیل محبوبیت شهر بزرگ وارنا و سواحل طلایی آن شهر از محبوبیت بالایی برخوردار است . وارنا را پایتخت ساحلی بلغارستان می نامند لازم به ذکر است پایتخت اصلی بلغارستان شهر صوفیه می باشد که در فاصله 470 کیلومتری از وارنا قرار دارد .

برای سفر به بلغارستان نیازی به ویزای شینگتن نمی باشد و به راحتی با ویزای ایرانی می توانید به آنجا سفر کنید از دیگر مزایای سفر به بلغارستان این است که به دلیل نزدیکی به ایران هزینه کمتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی برای سفر به آنجا باید پرداخت کنید .

همانطور که می دانید شهرهای ساحلی در فصل تابستان مملو از مسافر و گردشگر می شود که بزرگترین دلیل محبوبیت وارنا هم همین است .که می توانید از ورزشهای آبی و تفریحات ساحلی بهره مند شوید .

قبرس ، مقصدی خوش آب و هوا در تابستان

قبرس به کشوری در محل تلاقی آسیا ، آمریکا و اروپا گویند که هوای خنک آن در تابستان مسافران زیادی را از جهان به آنجا می کشاند . از جمله دیدنیهای قبرس نیز می توان به مسجد مصطفی پاشا، برج اتلو، کلیسای جامع و کلیسای سنت نیکلاس اشاره کرد که تصاویر زیبایی را از تمدن 1200 ساله قبرس به نمایش گذاشته است .

جالب ایت بدانید قبرس که به دو بخش تقسیم شده است قبرس جنوبی و شمالی نامیده می شود . و شما برای سفر به قبرس شمالی نیازی به دریات ویزا ندارید اما اگر بخواهید از قبرس جنوبی نیز دیدن کنید باید ویزا داشته باشید .همچنین اگر از قبرس شمالی به جزیره بروید دیگر اجازه عبور و ورود به قبرس جنوبی را نخواهید داشت اما اگر می خواهید از هر دو قسمت قبرس جنوبی و شمالی دیدن کنید حتما از قبرس جنوبی باید وارد جزیره شوید.

ارمنستان

از دیگر کشورهای همسایه ایران که مناسب سفر تابستانی می باشد ارمنستان است . این کشور که قبلا جزوی از ایران بوده است دارای فرهنگ غنی ایرانی می باشد همچنین از طبیعت بکری نیز برخوردار است که هر ساله تعداد زیادی از توریست های ایرانی را خود جذب می کند . بهترین زمانی که توصیه می کنیم به ارمنستان سفر کنید اردیبهشت تا آبان ماه است .

برچسب ها: